Hírek

Hatalmas újítás a Gránit mobilbankjában: ilyen még nem volt Magyarországon

Az ügyfelek egyre nyitottabbak az okos megoldásokra.

Egyre többen igényeljük a takarékoskodást elősegítő és a pénzügyi tudatosságot erősítő termékeket. Mostantól nincs szükség külön kiadáskövető táblázatokra, alkalmazásokra, hiszen akár mobilbanki applikációba épített virtuális pénztárcában is számolgathatjuk a pénzünket.

Az országban elsőként egy új, "Pénzügyeim" funkciót telepített mobilbanki applikációjába a Gránit Bank, amely mutatja az ügyfelek költéseit és a bevételeit diagramokon ábrázolva, havi bontásban, akár visszamenőleg is. Ezen kívül a kiadást és bevételt típusai szerint kategorizálva és az egyes tranzakciók részleteit is bemutatja.

Az app öntanuló algoritmusa révén az ügyfél maga is megváltoztathatja az automatikusan felkínált csoportképzést

 - nyilatkozta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója a Portfolio-nak adott interjúban.

Az alkalmazáson belül csupán néhány érintéssel forintban, devizában saját és idegen számlára is utalhatunk, leköthetünk vagy feltörhetünk betéteket. 

A belépéssel sem kell már sokat bajlódni, hiszen a hagyományos PIN-kód megadása helyett biometrikusan azonosíthatjuk magunkat.

A banki fejlesztések folyamatosak, évek ót lehet már egy érintéssel kártyalimitet beállítani, kártyát zárolni, feloldani, vagy videós azonosítással otthonról akár 15 percen belül bankszámlát nyitni, vagy videóbankon tranzakciót indítani illetve ingyenes internetes banki SMS-t, iSMS-t fogadni. Androidos telefonon lehet emellett a bankkártyát digitalizálni és telefonnal, plasztik nélkül fizetni.

Az új app ügyfélélmény kutatásokat felhasználva külsőleg is megújult, a cél az volt, hogy a funkciók jelentős bővülése mellett is minél átláthatóbb, érthetőbb és egyszerűen kezelhető legyen

 - mondta el Hegedüs Éva, majd hozzátette, egylőre az iPhone-nal rendelkező ügyfelek kapták meg elsőként a lehetőséget a megújult eBank használatára, de néhány hét múlva ez elérhető lesz Androidon is.

Az ügyfelek nyitottak a Bank innovatív megoldásaira, számuk folyamatosan emelkedik és az új lakossági ügyfelek közel 40 százalékamár VideóBankon keresztül, fiókba utazás nélkül nyitja meg a számláját. Egyre több ügyfél igényli a takarékoskodást elősegítő és a pénzügyi tudatosságot erősítő alkalmazásokat, ezért bíznak az applikáció népszerűségében.